Home Category Table Dvije književne nagrade
Dvije književne nagrade PDF Ispis E-mail
Autor Administrator
Ponedjeljak, 09 Lipanj 2014 14:42

Doktorica Jasmina Hanjalić je dobitnica dvije književne nagrade

Nadan Filipović

Veliko mi je zadovoljstvo obavijestiti poštovane posjetitelje OKA da je naša cijenjena saradnica, doktorica Jasmina Hanjalić, dobila književnu nagradu “Neil Naji Naaman” u Libanonu za 2014. godinu. Ove godine se za književnu nagradu “Neil Naji Naaman” prijavilo 1.681autora iz 58 zemalja, sa djelima na dvadeset i pet jezika i dijalekata. Ta nagrada je utemeljena 2002. godine i dodjeljuje se za književno stvaralaštvo koje svojim sadržajem i stilom ispunjava vrhunske estetske kriterije i doprinosi razvijanju osnovnih ljudskih vrijednosti. Nagrade se dodjeljuju u tri kategorije, a nagrađeno je ukupno 67 autora.

U kategoriji “Creativity prize” (nagrada za izraženu kreativnost u poeziji) književne nagrade Naji Naaman u Libanonu za 2014.g. iz Bosne i Hercegovine su dobili: Jasmina Hanjalić, Danja Đokić, Miladin Berić, i Sabahudin Hadžialić.

Osim toga doktorica Jasmina Hanjalić je ove godine dobila i književnu nagradu “Anka Topić”

Nagrada “Anka Topić” za prvu knjigu poezije žena u Bosni i Hercegovini dodjeljuje se od 1998. Godine, a utemeljile su je podružnice HKD Napredak u Žepču (gdje je Anka Topić rođena 1882. godine) i Vitezu (gdje je umrla 1956. godine). Anka Topić je provela djetinjstvo i mladost u Sarajevu, gdje je završila Učiteljsku školu. Službovala u više mjesta u Bosni i Hercegovini (Kreševo, Šćit, Sarajevo, Humac i Stolac) kao učiteljica i prosvjetiteljka. Isticala se kao veliki borac za emancipaciju žena. Prva je žena koja je objavila zbirku poezije u Bosni i Hercegovini.

Nagrada “Anka Topić” je bienalna, ali se dodjeljuje za tri ciklusa tj. svakih šest godina za tri pjesnikinje.

Žiri književne nagrade “Anka Topić” za prvu autorsku knjigu objavljenu u posljednjih šest godina u sastavu: Anto Zirdum, predsjednik, dr.sci. Larisa Softić – Gasal, član Željko Grahovac, član je od 52 prispjele prve knjige poezije bosanskohercegovačkih pjesnikinja objavljene u posljednjih šest godina (tri bienalna ciklusa) odabrao tri autorice, i to: Jasmina HANJALIĆ (Sarajevo), za knjigu “SVE U JEDNOM - JEDNO U SVEMU”, Šima MAJIĆ (Tomislavgrad) za knjigu “POTKOŽNI SJEVER” i Maja STANOJEVIĆ (Doboj) za knjigu “ANATEMA HLJEBA NASUŠNOG”.

Od srca čestitamo doktorici Jasmini Hanjalić na ovim zasluženim nagradama i nadamo se da će ih biti još. Aferim!

Ažurirano: Ponedjeljak, 09 Lipanj 2014 15:24