Home Category Table Zaslužena nagrada i priznanje
Zaslužena nagrada i priznanje PDF Ispis E-mail
Autor Administrator
Petak, 06 Lipanj 2014 11:02

Jasna Šamić - dobitnica prestižne književne nagrade “Gauchez-Pilippot” za 2014. godinu

Nadan Filipović

Gospođa, prof.dr Jasna Šamić, koja stjecajem niza čudnih okolnosti živi i stvara u Parizu, dobitnica je prestižne književne nagrade “Gauchez-Pilippot” za 2014. godinu za roman “Portrait de Balthazar” što je objavljen na francuskom jeziku u izdanju belgijske izdavačke kuće M.E.O.

Ova nagrada je utemeljena davne 1977. godine sukladno posljednjoj želji velikog belgijskog pisca i pjesnika Maurica Gaucheza, a koju je njegova supruga Gisèle Philippot također potvrdila u svom testamentu. Nagrada se dodjeljuje jednom godišnje autorima koji pišu na francuskom jeziku. Jasni Šamić je nagrada uručila gospođa Françoise Fassiaux-Looten, gradonačelnica Chimey-a, rodnog mjesta pisca i pjesnika Mauricea Gaucheza. Dodjeljivanju nagrade su prisustvovali članovi žirija, Françoise Delmez, načelnik za kulturu oblasti Hainaut, te niz poznatih ličnosti.

Dragoj Jasni od srca čestitam i želim joj još puno sličnih priznanja. Siguran sam da će ih dobiti jer je svojim djelima to i zaslužila. Međutim, Jasna kao vrhunski profilirani intelektualac, znanstvenik, spisatelj, te prava dama, što želim posebno naglasiti, treba biti sigurna da nikakvo priznanje neće dobiti od sarajevskog “kulturnog establišmenta” čiji je današnji duh pun metastaza boleština koja se rijetko spominju, a to su opšte poseljačivanje i primitivizacija nekada, usudio bih se reći, sredine koja je odisala zavidno visokim nivoom kulture, pameti i kreativnosti.

Osobno mislim da se Jasna Šamić rodila u potpuno pogrešnom gradu, a što ju je, bez trunke njene krivice, kasnije koštalo golemih razočarenja i tuge sada “oslikanih” u nekim njenim djelima i koje lako prepozna i osjeti onaj koji “zna čitati” i redove, ali i između redova.

Ažurirano: Petak, 06 Lipanj 2014 19:05